Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cestovní agenturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
(Michaela Hyhlanová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q4wya/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
(Barbora Stará)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a26ak/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální reprezentace turistických míst severní Afriky a severovýchodní Asie na síti Instagram
(Erika Fuxová)2023, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i0ucs/ | Geografie a kartografie / Sociální geografie | Práce na příbuzné téma
Analysis of the social network Instagram.
(Zeynab Babazada)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln1un/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
(Anhelina Fulei)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gtzah/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma