Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Online marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
(Veronika Hrozová Kotoučová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1wd7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postup při tvorbě video propagace pro SMP
(Pavel Ulman)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//oh3ocm// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
On-line marketing v softwarové společnosti
(Jindřich Nygrin)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//e7oix8// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
(Alice Kravková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xoge8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
(Alice Kravková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xoge8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Scénář výstavy "Fritz Placzek - žid, který nemohl žít"
(Markéta Dvořáková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xb135/ | Muzeologie / | Práce na příbuzné téma
Scénář výstavy Lidový kroj na území Moravskobudějovického mikroregionu.
(Anna Prokopová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m8dyx/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Scénář výstavy "S bagrem za zády - výzkumy Ústavu archeologické památkové péče Brno, v.v.i."
(Martina Holemá)2008, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dn3j1/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
(Lucie Tomášková)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/fpr2ph/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma