Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Buzz marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Barbora Němcová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ak0tz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Martin Graupner)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e93ui/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing
(Martin Hudec)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g1m2c/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing v neuromarketingu
(Kateřina Tučková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2jmy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový a emoční marketing
(Ekaterina Peshina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87970 | Management / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
(Jan Vrána)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//81cdi7// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
(Miroslava Bušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgj0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití guerilla marketingu v propagaci malých a středních podniků
(Miroslava Bušková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i4rz9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální online marketing, jeho užití a hranice
(Kateřina Hanzalová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/et3vx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma