Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kapitoly z historie horských cest a řemeslo cestářů ve Východních Krkonoších
(Marta Věchetová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u2rnw/ | Historické vědy / Etnologie | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.
(Pavla OLEJNÍČKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xdkldy// | Výtvarná umění / Multimedia a design | Práce na příbuzné téma
Značení původu v Královéhradeckém kraji pohledem spotřebitele
(Petra Pavlínková)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8r790n// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Turistika seniorů a značení tras
(Jan Douša)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//w5m6cv// | Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Litoměřice / | Práce na příbuzné téma
Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
(Lenka Štěpánová)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//86rkwd// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
(Kateřina Málková)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3wz7k4// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Eva Karimová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jzpv3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma