Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení značky z hlediska její image na trhu
(Adéla Lebedová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dg71y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image vybrané firmy/značky
(Simona Goncalves)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0ayf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
(Anna Matějáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tqdzf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kristýna Kosatíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y497x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele
(Vendula Prokopová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143252 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
(Lenka Otáhalová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3j3r5v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Povědomí značky e-shopu GymBeam
(Markéta Franková)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jy4uh/ | Digitální business / | Práce na příbuzné téma
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
(Kristýna Polcarová)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/y2mn1/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma