Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
padělaný make-upKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
(Bisola Christiana ADELEKE)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//vq0w8b// | Research and Development in Educational Studies / | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
(Karolína Novotná)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84849 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
(Karolína Novotná)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84849 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Online Marketing in Cosmetics Industry
(Alexandra Zrubecká)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlz84/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
(Qianyi Liu)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h97swi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
(Adéla Dutková)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//962vxw// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
(Dinara Mangusheva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89956 | Management / | Práce na příbuzné téma