Theses on the same topic (having an identical keyword):
padělaný make-upKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
(Bisola Christiana ADELEKE)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//vq0w8b// | Research and Development in Educational Studies / | Theses on a related topic
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
(Karolína Novotná)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84849 | International Management / | Theses on a related topic
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
(Karolína Novotná)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84849 | International Management / | Theses on a related topic
Online Marketing in Cosmetics Industry
(Alexandra Zrubecká)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlz84/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
(Adéla Dutková)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//962vxw// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
(Qianyi Liu)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h97swi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Theses on a related topic
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic