Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
(Adéla Vaisová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oganu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Jan Vošahlík)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ap2mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
(Eva Uhrinová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ltxe6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
(Veronika Nožičková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mnctd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
(Sandra Plachá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mpsot/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
(Tereza Divišová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzg3l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
(Tomáš Zavoral)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r2gk7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
(Eva Prokešová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i3upq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Yulia Savelyeva)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p2j6s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma