Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Čínská republika (中華民國)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj vnímání tchajwanské národní identity od roku 1990 po současnost
(Kristýna Kolaříková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f9sqs/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma
Identifikace finančních dopadů krize na vybraný sektor národního hospodářství
(Veronika Schmidová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/x1qap/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Identifikace finančních dopadů krize na vybraný sektor národního hospodářství
(Vojtěch Gabriel)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/shdoh/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
(Petra Horáčková)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dr17zt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace důvodů udělených sankcí České národní banky bankám v období 2012-2022 jako výsledek dohledu bankovního sektoru
(Magdalena Lenderová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//cdtrp8// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
(Petra Horáčková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tq9fxg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského
(Alexandra Tomášová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146444 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Identifikace preferencí návštěvníků činohry Národního divadla moravskoslezského
(Patricie Kubaláková)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143608 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Automatická identifikace webových stránek příslušejících k národnímu webu
(Ivan Vlček)2010, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iivmn/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Účinnost zahraniční ekonomické interakce Čínská lidová republika a Republika Kazachstán
(Khassan Aushev)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k1d4rf// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma