Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Roman Sarychev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/grmip/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The ethical issues in marketing communication
(Anastasia Andreeva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e91lt/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Ethical issues in marketing communication
(Karina Khaddad)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ejnly/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
(Serpil Boyraz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o0trf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role of new media in a modern marketing communication
(Petra Nagajdová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lz40u/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Proměny a výzvy marketingové komunikace: případová studie hradu Špilberk
(Veronika Davidová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g8wjt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
(Vito Nikolič)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzyno/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic