Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
grafický designKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Design / Redesign
(Peter Rapan)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB14675 | Grafická a intermediální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Design redesign
(Kamila Kučerová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7516 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Design - Redesign
(Žaneta Žídková)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7517 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Design - Redesign
(Petr Voňka)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13118 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Design - redesign
(Matěj Flégl)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15667 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Design-redesign
(Jan Havelka)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15673 | Grafická a intermediální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Design - Redesign
(Gabriela Ondračková)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11611 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
(Jan Špičák)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
(Jitka Podzemská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
(Svetlana Farkašová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf61o/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma