Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
(Milan Horák)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//5mm2pj// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
3D hra v engine Unity 3D
(Jan Krejčí)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/re6x9/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
(Michal Mann)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13124 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Vylepšení produkce filmů a seriálů pomocí Unreal Engine
(Miroslav Černý)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//giotr0// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Produkční řetězec assetů pro herní engine
(Tien Dung Ngo)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86167 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
(Michal Dvořák)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1h8ckb// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D
(Jan Houžvička)2017, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//q2xbq4// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
(Ondřej Lamač)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85762 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
SVG based engine for rendering isometric graphic
(Vít Svoboda)2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mutwl/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
(Daniil Nenashev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//93tr5e// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma