Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
(Zuzana Krupová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eqz61/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
(Anna MIMOCHODKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yt10el// | Humanitní studia / Uměnovědná studia - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
(Matěj Řičánek)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xa5r9/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Právo proti nekalé soutěži a zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání
(Dorota Rudelová)2012, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rfnoc/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Cesta product placement na televizní obrazovku
(Alžběta Bláhová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f4s5l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza využívání product placement v českých televizních seriálech
(Hana Grombířová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85301 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Product placement v české kinematografické tvorbě
(Martina Suková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44853 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
(Tereza Nováková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tsb9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
(Petr Pelc)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ousdv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
(Zuzana Krupová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eqz61/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma