Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

digitalizované, kulturní, dědictví

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Možnosti práce s digitalizovaným kulturním dědictvím ve vzdělávání středoškoláků
 (Vojtěch Hamerský)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tsaij/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Možnosti práce s digitalizovaným kulturním dědictvím ve vzdělávání středoškoláků
 (Vojtěch Hamerský)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tsaij/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
 (Erik Simandl)

2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yppmn/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma

Game-based learning: Návrh edukativní počítačové hry
 (Renáta Šajnarová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/onpes/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Aplikace game-based learning v MATLAB
 (Michal Vymazal)

2021, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//kbq2sl// | Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie | Práce na příbuzné téma

Game-based learning: charakteristika a vývoj
 (Dominika Kopčanská)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zfize/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Game-based learning: Příklady dobré praxe a návrh výukové počítačové hry
 (Filip Šelong)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pmopp/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Johana Šílená - filmové zpracování a historická realita
 (Radka Číhařová)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10544 | Historické vědy / Prezentace a ochrana kulturního dědictví | Práce na příbuzné téma

Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
 (Tomáš Masák)

2022, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//k5er73// | Podniková ekonomika a manažerská informatika / | Práce na příbuzné téma

Digitalizace historických technik šermu (Historické techniky šermu a jejich digitalizace)
 (Matěj Jirouš)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11760 | Technická podpora humanitních věd / Počítačová podpora v archivnictví | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)