Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza distribuce letenek největšími OTA a metasearchery
(Christophe Bordes)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91027 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza SP Distribuce s.r.o
(Sabina Balcarová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80368 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza firmy
(Ondřej Hněvkovský)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjkhe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza podnikatelského subjektu
(Marek Mrázek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d907c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
(Stanislav Krátký)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj9lv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza společnosti ČEZ Distribuce, a.s.
(Jan Vaniš)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49654 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza podnikatelského subjektu
(Marek Vohradský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lox9k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
(Barbora Panglová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k2t4h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
(Kateřina Kloidová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/vnc3a/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
(Lucie Chrástecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma