Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Barbora ONDEROVÁ)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6zq11x// | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
(Denisa Schönigerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s16pm/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
(Hana Demelová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iluug/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
(Tereza Zimáková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgx7d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové komunikace se zaměřením na Japonské turisty ve vybraných institucích
(David Křiček)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4az02g// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a vnímání centrálních bank
(Natálie Štěpánková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152921 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti
(Ondřej Lustyk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71876 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
(Pavel Pařízek)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
(Kateřina Hanišová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/f5fh5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma