Theses on the same topic (having an identical keyword):
consumer behaviourKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
(Tomáš Sadílek)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
(Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a5rx9l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
(Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a5rx9l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
(Sruthish Sivakumar)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//07mero// | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
(Bineesh Bino)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146957 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
(Somya Bhatnagar)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57903 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
(Shubham Prakash)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mjmg7l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
Culinary Crossroads: A study of dish names in English and Chinese language within Michelin awarded restaurants in Taiwan
(Daniel Lechovič)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hzyra/ | Čínská studia / | Theses on a related topic
History and Analysis of Chinese Restaurants in a Selected Region
(Bianca Nicole Necpal)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/q6cdm/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Theses on a related topic
"Nul part ailleurs" ou quelques remarques sur les noms de restaurants à Marseille
(Jitka Hejlová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/odcg6/ | Filologie / Francouzský jazyk a literatura Český jazyk a literatura | Theses on a related topic