Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza postojové věrnosti na trhu kolových nápojů
(Vendula Compelová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135729 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu kolových nápojů ve vybraných zemích
(Vendula Compelová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118310 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
(Karolína Švejkovská)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//m1gxvg// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Srovnání Vánoční marketingové strategie značek Coca-Cola a Kofola
(Sandra HOPJANOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fw14vl// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
(Aarthi Muthulingam)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151555 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma