Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
(Adéla Dutková)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//962vxw// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti Schwan Cosmetics Czech Republic s.r.o.
(Miroslava Nová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//zaddch// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
(Dinara Mangusheva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89956 | Management / | Práce na příbuzné téma
Business Plan of Retail Cosmetics on E-commerce Platform
(Minh Nhu Ly)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93543 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza společnosti Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
(Ilja Gricajenko)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//niyxj1// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma