Theses on the same topic (having an identical keyword):
BrandKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
(Aneliya Bugubayeva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bn0xd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Využití sociálních médií pro osobní branding
(Anna Sviridova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7snv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
(Aneliya Bugubayeva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bn0xd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
(Veronika Bodnárová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmiai/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
(Rusudan Gaprindashvili)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ugnufx// | Economics and Management / | Theses on a related topic
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
(Dingyi Yu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89042 | International Business / | Theses on a related topic
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
(Peter Galbavý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80110 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Theses on a related topic
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Theses on a related topic