Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
BrandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
(Aneliya Bugubayeva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bn0xd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních médií pro osobní branding
(Anna Sviridova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7snv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
(Aneliya Bugubayeva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bn0xd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Branding – its history and a new challenges, Brand authenticity
(Veronika Bodnárová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmiai/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
(Rusudan Gaprindashvili)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ugnufx// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
(Dingyi Yu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89042 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
(Peter Galbavý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80110 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Práce na příbuzné téma