Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Ecomail

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
 (Dita KROUPOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//tblxqd// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
 (Karolína Matějková)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/k3o3p/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic

Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
 (Monika Hilenková)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/wv99u/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic

Zákaznická studie vozu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
 (Jaroslav Libich)

2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM7149 | Informační management / | Theses on a related topic

Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu
 (Klaudia Figlárová)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/93798 | Management / | Theses on a related topic

Zákaznická spokojenost a její souvislost s hospodářskými výsledky maloobchodních řetězců
 (Zuzana Výletová)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//c21geb// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Theses on a related topic

Zákaznická spokojenost v LovoCafé
 (Šárka HAJNÁ)

2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//4n8azs// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků v hotelu Pyramida
 (Michala Křížková)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dornm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic