Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dynamical Optimization of Budget Allocation in Paid Search Advertising
(Vít Mrňávek)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85023 | Kvantitativní metody v ekonomice / Quantitative Economic Analysis | Práce na příbuzné téma
Dynamical Optimization of Budget Allocation in Paid Search Advertising
(Vít Mrňávek)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85023 | Kvantitativní metody v ekonomice / Quantitative Economic Analysis | Práce na příbuzné téma
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
(Irakli Baiadze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfd71/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online marketing pro online supermarket
(Tereza Drtinová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4nss/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
(Samuel Chmurovič)2021, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ocslb/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
(Andrej Filous)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c651o/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
(Visakh Raj)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/x8pnb/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
(Alžběta Jílková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78763 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma