Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie vybraného podniku
(Natálie Vampolová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/dg84l/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
(Silvie Hynčicová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5xl8l8// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
(Markéta Jarošová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85554 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Tvorba marketingové strategie pro e-obchod se selektivní kosmetikou
(Jan Martinec)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a4n3p/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie značky ANAS Crystal Care
(Linda Brožová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//f0u4p9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
(Marcela Lysoňková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92174 | Manažer obchodu / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
(Eva RÖHRICHOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ouly1m// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
(Kateřina Rosická)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Srovnání efektivitity promočních aktivit vybraných značek firmy L´oreal v různých typech prodejen
(Monika Semeráková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25346 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
(Daniela Broncová)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4368 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma