Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Umělá inteligenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
(Mai Tranová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//a95qj9/zaverecna_prace.pdf_/ | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
(Kateřina Valová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cjw5m/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Umělá inteligence a ambivalentní podstata života 3.0 v digitalizované společnosti
(Petr Krčál)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t8db0/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
(Lucie Navrátilová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/araym/ | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
(Jakub Červencl)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/jqcp6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vnímání rizik umělé inteligence pohledem terror management theory
(Daniel Friedrich)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jaq41/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Etický pohled na personalizaci reklamy s využitím umělé inteligence
(Kamila Steinbartová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80227 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
(Nino Giorgadze)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45985 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Faktory konkurenceschopnosti rodinných maloobchodních firem na českém trhu
(Tamara Charashvili)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oe9b6/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
(Stefanie Eckart)2020, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//akw5po// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma