Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Výzkum dopadu zapojení referenčních skupin do mediální marketingové komunikace firmy GALUS Industries s.r.o
(Radoslav Groh)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ma3ih8// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
(Diana Cintulová)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zfb8s/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování vybrané skupiny mládeže
(Jan Čadil)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyhsc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
(Lucie Želenská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bf431/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí
(Kamila Mrázková)2013, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vkgwnn// | Humanitní studia / Komunitní studia | Práce na příbuzné téma
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
(Helena Mager)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82464 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Specifické skupiny spotřebitelů,jejich spotřební chování v České republice
(Marta Magott)2007, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27946 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
(Petra Štrouchalová Blažková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nhw9w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
(Magdalena Pospíšilová)2021, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xxg4i/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma