Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
(Eliška Beránková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/stjpm/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
(Anastasia Boldyreva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/alp5u/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
(Daana Tumanova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/radx8/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al frouh)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se39z/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Buying Behavior of Indian Consumers
(Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dhw1u/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Consumers' trends in online shopping
(Kristina Shcherbakova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si73j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma