Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
(Veronika Procházková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85325 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
(Nikola Spurná)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79179 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
(Veronika Šilhanová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bgf9c/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
(Milada Jurošková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146443 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu na vnímání kvality potravin spotřebitelem se zaměřením na česko - polské vztahy
(Eva Brabcová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49899 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu produktů na jejich prodejnost
(Michaela Valášková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1axz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
(Petra Trlicová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118034 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu na spotřebitelské chování
(Katsiaryna Kurhan)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78530 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma