Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vliv, země, původu, na, spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
(Štěpánka Havlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94773 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
(Veronika Breuerová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/121933 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
(Veronika Privrelová)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//havtks// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
(Vilém Kopal)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ros9o/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
(Michaela Látrová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/yx61k/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
(Martin Prokeš)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/zyk1d/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
(Misha Schneeberg)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gt42i/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Porovnání generace X a Y v oblasti pracovních podmínek
(Václav Radimský)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/xb23sj/ | Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
(Jana Němcová)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9r2z7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Generace Y a komunikace producentů vín
(Ivana Pitnerová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//cf2tqi// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma