Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vliv, země, původu, na, spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv země původu na prefecenci konzumenta vín.
(Veronika Šilhanová)2020, Bakalářská práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/e2n1w/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu produktů na jejich prodejnost
(Michaela Valášková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1axz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
(Veronika Šilhanová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bgf9c/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu na spotřebitelské chování
(Katsiaryna Kurhan)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78530 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů
(Filip Vít)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//qrnc5i// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
(Ruslan Seitov)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//bpfocu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
(Nikola Spurná)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79179 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
(Milada Jurošková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146443 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu na rozhodování spotřebitele o koupi nápojů
(Petra Trlicová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135328 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Petra Hartmanová)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//o258xx// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma