Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
akceptaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti
(Martina Haltufová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ojf8z/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Reklamní vizuál a jeho vliv na různé osobnostní typy
(Monika Šindelářová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//nx9sl7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a reklama
(Petra Svobodová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti
(Martina Haltufová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ojf8z/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma