Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

akceptace

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti
 (Martina Haltufová)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ojf8z/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Tomáš Ulrich)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Reklamní vizuál a jeho vliv na různé osobnostní typy
 (Monika Šindelářová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//nx9sl7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Neuromarketing a reklama
 (Petra Svobodová)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti
 (Martina Haltufová)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ojf8z/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma