Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chování spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
(Tereza Rosová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85516 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Tierra Verde
(Tereza Černá)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89207 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
(David Mikulecký)2019, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/m99v7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
(Jakub Haňka)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//slqqft// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele na trhu hodinek
(Adam Skácel)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143610 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Identifikace klíčových faktorů v rozhodování spotřebitele pro maximalizaci zisku internetového obchodu
(Martin Placek)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fn1adc// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu s alkoholickými nápoji v Rusku
(Ekaterina Rusina)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bsosyg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňujících nákup potravin pod privátní značkou
(Aleš Hrdlička)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//e01ftz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
(Tereza Kanzelsbergerová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma