Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chování spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identifikace faktorů ovlivňujících chování uživatelů na marketplaces
(Tomáš Kalmus)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//a8kvk2// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňujících chování zákazníků při výběru hraček
(Zuzana Jurášová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xous48// | Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňující domácí a výjezdový cestovní ruch České republiky
(Jakub Brančík)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//8mrfik// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
(Pavlína Krausová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/kc50x/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Event marketing, Konference design & marketing
(Ondřej Běnek)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hd5hyz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
(Justýna Lecianová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uewuw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
(Ananyan Ananyan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/erhin/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma