Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Coca-Cola kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
(Tomáš Kopáček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zgvws/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní gerilový marketing
(Bin Ma)2021, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7002 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing- analysis of a practical example
(Michael Chamráth)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zqeax/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
(Edita Sedláčková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ri1u0/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Social Guerilla marketing
(Tereza Hejkalová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29828 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Možnosti využitia Facebooku a guerillového marketingu v Knižnici Antona Bernoláka v Nových Zámkoch
(Andrea Szászová)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f0bg0/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
(Max Ralph Carle)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83604 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma