Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Consumer behaviourKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
(Nikola Papíková)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qyezfr// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
(Rami Mohana)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92126 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
(Karolína Urbanovská)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e4qoi/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma
Vliv primárních skupin na průběh kupního rozhodovacího procesu a jeho využití v reklamě
(Tereza Veselá)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80435 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
(Petra Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//1ku292// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Influence of COVID-19 on Consumption in the Czech Republic
(Tendai Blair Gomba)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//x3jo7z// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma