Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
(Patrícia Bilačičová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thaeu/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
(Varvara Makhotina)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jyc4mm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma