Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Spokojnosť zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
(Diana Korosteleva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/epv1y/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
(Lucie Redlová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113108 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Viktor Terez)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xuidp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
(Dominika Kalmárová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85954 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
(Adela Sogelová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117854 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
(Katarína Lučanová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118080 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
(Jitka Kordischová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4959 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.
(Lenka BAHELKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f0oevs// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
(Viktória Grossová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146887 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma