Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Training and Development of employees as competitive advantage
(Zhao Wang)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p70cr/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Implementation of Total Quality Management in small trade companies in Russia - case study of Texman
(Alexey Malyuga)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jeijqg// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
(Anna Klimenko)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i6f9c/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
(Marek Neuschl)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ell99/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb
(Ladislava Rozumová)2011, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//edu6j1// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky
(Eva Robošová)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/r75hb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
(Tomáš Štrobl)2013, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/o565e/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Zuzana Ryšavá)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fdfcd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu
(Tereza Dostálová)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/astgp/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma