Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
(Jakub Vácha)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s9bv9/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání firemní vize ve vybrané organizaci
(Jan Panuš)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/us6oe/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
(Šárka Grguričová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pmldo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
(Renata Švihovcová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/b75ax/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
(Lukáš Kučera)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/vpkj8/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura jako marketingový nástroj
(Jana Hůlová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o1jne/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma