Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Média

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
 (Radim SMIČEK)

2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
 (Sofiia Shevchuk)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//m9r57g// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
 (Simona Šlapáková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//7rvaz3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
 (Ondřej Šoupal)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//98tfmi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
 (Simona Šlapáková)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//un5yvl// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
 (Hana Šutová)

2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ps4d5/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma

Nástroje pro anonymizaci komunikace v Internetu a jejich účinnost
 (Tomáš ČERNÍK)

2012, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//q75k9m// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Sdílení obsahů mezi klasickými mediatypy (tisk, rozhlas, TV) a síťovými (novými) médii
 (Daniel Severa)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/vs5eq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma