Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Orientace na zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
(Ondřej Novotný)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nkzild// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
(Lukáš Kondler)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o6h84/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
(Lenka Drahotová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//6b5xb4// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
(Ladislava BEZDĚKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4gwdd0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Vasilii Zakharov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Miroslav Maláč)2012, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qwxaw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Jana Počtová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vvoq3/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Zuzana Ryšavá)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fdfcd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma