Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cigarety VICEROY, cigarettes VICEROYKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
(Emmi Suvaal)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/siygt/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
(Adrian Wolkersdorf)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xziym/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Lenka Hrnčířová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc6kl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb
(Lucie Zárubová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/phd8b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová podpora prodeje výrobků firmy Gala
(Iveta Vičarová)2012, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/rdaww/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Moderní podpora prodeje oděvních výrobků
(Markéta Janečková)2017, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//flgr0x// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
(Tereza Skučková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e4a2v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace při uvedení novinky výroby na trh
(Tomáš Kabeš)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1mqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Arana Maršáková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uidkc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma