Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
dotaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
(Jacky Auffrays)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/krgjj/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Engagement Marketing in the Video Game Industry
(Daniel Žáček)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o1rv0/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'
(Merey Tilepbergen)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nps044// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Assessment of the Financial Position and Performance of a Choosen Company Operating in the Video Game Industry
(Nuradil Zhaxylyk)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//tviwkd// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Relationship Marketing in a Video Game Industry
(Martin Šugra)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113735 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The Phenomenon of Video Games and their Influence on the Economic, Social and Moral Development of American Society
(Alice ROUSOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//s7ef77// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - francouzština | Práce na příbuzné téma
Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu
(Lukáš Hamouz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f5ntx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games
(Ondřej Koláček)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f14lz7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie herního vývojářského studia Bohemia Interactive
(Philip Hilal)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c7y08/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Státní podpora videoherního průmyslu v České republice
(Petr Šebor)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kyr3vw// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma