Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ImageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Anzhelika Khaustova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/av37l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Pavel Vlášek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bz9xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
(Hana Sněhotová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eum6o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
(Usupbekova Usupbekova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ct4c9/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
(Adéla Gruberová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88386 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
(Johana Chlistovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Práce na příbuzné téma