Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19
(Miroslav Duda)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//847fm3// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
(Tereza Tříšková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//fhvfgv// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
(Beáta Špačková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153145 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
(Natálie Nodesová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg9su/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
(Mariami Denosashvili)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4e0nu8// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Business plán založení fast food restaurace v Jindřichově Hradci
(Ondřej Čížek)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39959 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19
(Miroslav Duda)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//847fm3// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma