Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
(Martina Souhradová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/igiu6/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Radek Hubka)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/umlfr/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Space management vybrané maloobchodní jednotky
(Antonín ŠVEJDA)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//s2su2o// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
(Jakub Haňka)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//slqqft// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Maloobchodní řetězce v ČR a jejich posouzení z hlediska hospodářské soutěže
(Daniel Buš)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wbfxs/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu
(Pavel Matušinec)2006, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/xgkj1/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Změny v chování zákazníků v kontextu nových technologií a jejich význam pro maloobchodní řetězce
(Alexander Vasev)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78347 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Výzvy CSR pro maloobchodní řetězce z hlediska zodpovědného nákupu surovin
(Michaela Haluzová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69010 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Jana Bednářová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nvhz4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
(Eva Krušoftová)2010, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/n4oq3/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma