Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
elektronické zařízeníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
(Denis Kupr)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//99ho0m// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
(Polina Vashchenko)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/eajn2/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
(Victoire Masnerova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/tjr5p/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
(Michaela Jirásková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/av3is/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
(Anna Přibylová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/z0ozp/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
(Jan Kalous)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bwbv5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Kristýna Holasová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
(Que Anh Tran)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l6eny/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
(Tereza Černá)2023, Bakalářská práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//05q3gf// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma