Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Braillovo písmoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uplatnění IVP ve vyučování AJ pohledem pracovníků SPC
(Tereza PAVELKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//9ox32x// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Podíl spolupráce SPC s rodiči na rozvoji dítěte se sluchovým postižením
(Michaela PILÁROVÁ)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//9awbxc// | Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
(Eva Dostalová)2020, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fme7i/ | Speciální pedagogika (čtyřleté) / Speciální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
(Markéta Šťastná)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jj2df/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
(Michaela Říhová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w6vpm/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
(Kateřina Macháčková)2023, Bakalářská práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oa3ko/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
(Helena Gruszková)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kz7w7/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
(Barbora Mikysková)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sn6td/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
(Irena Floriánová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ywwks/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
(Anna Ferdinandová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vka5a/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma