Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Řízení, vztahů, se, zákazníky, /, Customer, Relationship, ManagementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management
(Tereza Otčenášková)2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM713 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Customer experience v bankovním prostředí
(Anna Michálková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54009 | Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
(Dhruvin Chandrakant Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//zxu3wa// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
(Barbora Vitkajová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ount8/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
(Aymen Alsanhani)2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5885 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
(Maria Tomchanka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma