Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
(Agnesa Gocníková)2014, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ak4y9/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Segmentácia klientov vybranej finančnej inštitúcie
(Radoslava Hronská)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ynfmx/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
(Ondrej Václavík)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pvyjp/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
(Ondrej Václavík)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pvyjp/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového výrobku na trh v rámci ČR společnosti Dubea s.r.o.
(Jakub Hašek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p551l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity podniku při uvádění nového produktu na trh
(Stanislava Jeřábková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxi7t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
(David Čemus)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qcygj/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma